sick bastard

BLÖBLÖBLÖ hej allesammans, fint väder idag? NÄE, åh vad trött jag blir. Det andra tråkiga inlägget behöver ni INTE bry er om, skrev de för sådär hm... JA längesen. Menmen, nu är det som såhär va, att denna kungliga lilla sak som jag är ska börja videoblogga så småningom. Ytterst duktigt. NU ska jag ställa mig vid mitt kära kylskåp å se om jag hittar något att äta vänta................................................
*2 minuter senare*
Inte de nej, har ingen mat, ackack... Måste bara påpeka att mitt kylskåp är propp fullt, but still no ätbar food.
Hmm, normalt folk har väl inte solkräm i kylskåpet?...

Kommentarer
Postat av: Vellingetrakten

Men du är ju inte normal, så?

2011-04-14 @ 17:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0