mamma, min ängel.♥

Here we go...
Du är det bästa jag har, den jag verkligen ser upp till.
Vi har haft våra stunder, både bra och dåliga.. Men nu har jag verkligen insett hur mycket jag behöver dig, hur mycket jag verkligen älskar dig runt hela jorden och tillbaka, flera gånger om. Jag hatar att se dig såhär, det gör ont ända in i själen, men du ska veta att jag stöttar dig i vått och torrt, speciellt nu. Nu ska vi kanske åka till Indien bara du och jag i sommar och garanterat till vintern. U are my hero, vi fixar detta!
i love u ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emiliooooooooooooo

Din mamma ör världens snällaste och sjukt söt :)<3 hälsa hon det!<3

2011-04-14 @ 19:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0