Behövde skriva av mig.

Jag blir lika förbannad och ledsen varje gång, jag förstår mig inte på dig.. Ena stunden ber du om ursäkt, andra stunden stänger du ute mig helt. Det är precis som när jag visar att jag inte bryr mig längre ska du vinna min uppmärksamhet igen, du lyckas, det gör du verkligen. Dina ord, dom sätter sig i min hjärna och ekar där varje dag, när jag sen tar beslutet att smsa dig, då vänder du. Det är då du fattar att du fortfarande har mig kvar och blir kallare än is mot mig.. Varför gör du så? Jag förstår inte. Jag försöker radera dig ur ditt liv, jag försöker att glömma dig, det funkade galant tills du hörde av dig igen, där kom dina ord igen och jag föll rakt ner från där jag började. Jag vill bara förstå hur du tänker, vad som händer i ditt huvud.. Är det som alla säger att du bara leker, eller är dina ord verkligen sanna? Jag vet inte . Jag vet inte ens om jag bryr mig längre, jag tror inte jag bryr mig om dina åsikter om mig, utan det är nog mest att jag vill förstå hur du tänker.. Du gjorde ditt val, jag accepterade det. Men varför ska du då fortsätta höra av dig precis som allt var som förr.. Antar att jag aldrig kommer förstå, kommer stå här med mina frågor obesvarade.. /a.
I'm out, peace.

Kommentarer
Postat av: emi

Finns hjärtat<3<3

2011-04-18 @ 13:14:58
Postat av: Baldernikita

Awesome site!

2012-07-04 @ 09:56:35
URL: http://baldernikita.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0